Generic selectors
Samo točna ujemanja
Išči v naslovu
Išči po vsebini
Išči po prispevkih
Išči po straneh
Filtriraj po kategorijah
Blog

V košarici ni izdelkov.

Zamenjava blaga

Napotki za vračilo artiklov

  1. Ob vračilu artiklov prodajalcu Moja zabava d.o.o., predložite obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa
  2. Vračilo naj se glasi na naslov Moja Zabava d.o.o., Trdinova cesta 12 , 1293 Šmarje-Sap
  3. Paket naj bo odposlan na način sledenja pošiljke dostavne službe GLS ali Pošta Slovenije
  4. Strošek pošiljanja paketa je na strani pošiljatelja

V primeru odstopu od pogodbe in je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Vplačani znesek se vrne na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik.

Odškodnina (poškodba pošiljke)

Pošta Slovenija

V primeru, da prevzamete pošiljko in  opazite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo. Na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina oziroma naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

GLS dostavna služba

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mojazabava.si ali po telefonu na številko +386 (0) 41 402 340. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.